Book dine egne møder

Vil I helst have at andre booker jeres møder? Har I masser af dårlige 
undskyldninger for at undgå at ringe til nye kunder? Tør I overlade 
virksomhedens vigtigste led - salget - i tilfældige hænder?

Rigtigt mange virksomheder udliciterer mødebooking til eksterne virksomheder. Men det er, efter min opfattelse, en dårlig idé. Det giver ofte svingende resultater, og succesen udebliver. Samtidig mister I kontrollen over virksomhedens vigtigste led - salgskanalen.

I ved mest om jeres produkt. I ved, hvem der er jeres målgruppe. Derfor er I som organisation de bedste til at fortælle om det. Samtidig er det altid en fordel at kunne fortsætte den dialog, som er begyndt i telefonen. 

Jeg har specialiseret mig i at rådgive virksomheder i at få det optimale ud af at booke egne møder. Jeg kan hjælpe jer med at tilrettelægge en samtale,så folk har lyst til at tale med jer. Jeg kan give jer oplevelsen af, at I ringer, fordi I rent faktisk er interesserede i at hjælpe andre og ikke bare er den ivrige sælger.

Gør det at booke et møde til bare et af dagens mange gøremål - mere besværligt behøver det ikke være.

Kurset indeholder 6 timers undervisning og træning og giver svar på blandt andet:

Hvordan finder vi nye potentielle kundegrupper?

Hvor meget skal vi forberede os, før vi ringer op?

Hvordan tilrettelægger man en god samtale?

Indvendingsbearbejdning på den gode måde.

Undgå den klassiske faldgruppe, og aftal et godt møde.

Pris kr. 8.900,00 + moms

Bestil mere information her >>