Rådgivere er de bedste sælgere - lær hvorfor

Ønsker jeres medarbejdere at slippe for salgsopgaven? Er salg grænseoverskridende og fyldt med blokeringer? Har I brug for værktøjer til, hvordan I kan brandes som rådgivere og sparringspartnere, som kunderne har tillid til?

Hos rådgivningsvirksomheder er salget baseret på tillid og forventning om en ydelse, som kunden ikke kan se på forhånd. Det er en stor udfordring, når man skal lukke en aftale.

Derfor er det netop fageksperten, som skal på banen. Han er den bedste til at sælge produktet. Det er dog ofte en udfordring. For rigtig mange er identiteten bundet op på faglig ekspertise og en uddannelse, man er stolt af. Det harmonerer sjældent med rollen som sælger. 

BlueWay har fokus på, hvordan I kan brandes som rådgivere og sparringspartnere frem for at få et salgsimage. Hvordan I når helt ud til kunden og får lukket en aftale. Jeg kan hjælpe jer til at skabe den personlige relation, der vækker tillid og nysgerrighed hos kunderne. 

Min erfaring med rådgivningsvirksomheder viser, at en af de helt store udfordringer er, hvordan man tackler salgssituationen. Jeg ved dog, at salget bliver langt lettere, når det giver mening. Når man føler sig som ekspert frem for sælger. 

Kurset klæder jer på til videnssalg. Vi fastlægger sammen nye mål og arbejder med jeres konkrete udfordringer. 

I får blandt andet svar på:

  • Hvordan strukturerer vi vores salgsindsats?
  • Hvordan konkretiserer vi vores produkt?
  • Hvordan finder vi vores egen stil?
  • Hvordan forbereder vi os optimalt?
  • Hvordan en reklamation kan styrke kunderelationen?
  • Hvordan tackler vi forskellige kundetyper?

Kurset er udarbejdet i samarbejde med Dansk Erhverv.

For tilmelding og mere information klik her >>