Find din identitet som sælger

BlueWay er et unikt koncept, der tager udgangspunkt i den enkelte persons kompetencer og opfattelse af sig selv, og arbejder for at frigive kræfter til at skabe endnu bedre resultater.

Det er, efter min opfattelse, afgørende, at sælgeren kan og tør være sig selv. Det giver troværdighed i salgssituationen.

Samtidig oplever sælgeren selv en større tilfredsstillelse og glæde ved sit job.

BlueWay handler om, hvordan du finder din identitet som sælger, uanset hvad titlen er på dit visitkort. 

Mange har en opfattelse af, at man skal være og opføre sig på en bestemt måde. Men først når du finder din egen vej og din egen autencitet, så brænder du langt lettere igennem. 

Konceptet hjælper dig til at definere det, du gerne vil opnå og hjælper dig til at sætte ord på, hvad det er der hindrer dig i at nå målet.


Find your way – the BlueWay:


• Blue Dream – Definer din drøm og sæt dit mål, så du ved hvor du vil hen

• Blue Edge – Hvilke forhindringer og udfordringer ser du foran dig?

• Blue Corner – Hvordan kommer du rundt om hjørnet og videre?

• Blue Flying – Kom op at flyve og se verden fra helikopter

• Blue Business – Arbejd for dig selv og vær tro mod dig selv, så du arbejder godt

• Blue Sales – Salg der skaber win-win situationer, giver dig øget energi

• Blue Wave – Kom op på bølgen og stå som surferen, så vinden kan hjælpe dig frem